Array
Home Novinky DEUTZ-FAHR nové traktory řady 5
Banner

20 let výroby ZETOR FORTERRA

V letošním roce se může společnost ZETOR TRACORS a.s. radovat z dalšího úspěchu – „zetoří“ silák FORTERRA totiž slaví své dvacetiny. Od roku 1998 do nynějška se prodalo celkem 21,5 tisíc strojů této řady do 55 zemí. Při té příležitosti ZETOR rozbíhá na své sociální síti soutěž „21,5 tisíc příběhů, a jaký je ten tvůj?"...

DEUTZ-FAHR nové traktory řady 5
Napsal Milan Kočí   
Pondělí, 04 Březen 2013 12:00

Na mezinárodním veletrhu SIMA 2013 v Paříži, představil německý výrobce nové traktory DEUTZ-FAHR řady 5, které postupně nahradí starší modely s označením Agrotron K. Nová řada 5 obsahuje nejnovější technologie s cílem maximalizovat efektivitu ve všech provozních podmínkách. Čtyři modely s rozsahem výkonu od 95 do 120 koní, jsou k dispozici ve verzi standart, „P" a „TTV". Modely s označením 5100 (95 k), 5110 (105k) a 5120 (116 k), jsou nabízeny s manuální převodovkou, nebo s 3-stupňovou převodovkou Powershift. Modely s označením 5110 TTV (105 k), 5120 TTV (116 k) a 5130 TTV (120 k), jsou vybaveny převodovkou TTV s plynule měnitelným převodem.

Všechny modely řady 5, pohání nové 4-válcové motory DEUTZ se systémem vstřikování common-rail ( vstřikovací tlak 1600 bar) o objemu 3,6 litru, s maximálním točivým momentem v rozsahu od 397 do 480 Nm, při otáčkách 1600 ot/min. Emisní norma stupeň 3b (Tier 4i) je dosažena díky technologii EGR (recirkulace výfukových plynů), v kombinaci se systémem dieselového oxidačního katalyzátoru (DOC). Traktory řady 5 nabízí v závislosti na modelu široký rozsah přenosových možností. Standardní verze je v nabídce s mechanickou převodovkou, s počtem rychlostí 10/10R (s redukční převodovkou pro plazivé rychlosti 20/20R). Modely verze „P" jsou osazeny 3-stupňovou převodovkou Powershift, s počtem rychlostí 30/30R (+plazivé převodové stupně 60/60R). Maximální rychlost u těchto typů převodovek je 50 km/h, nebo 40 km/h včetně možnosti „ECO" při úsporném režimu motoru. Poslední verze „TTV" je vybavena převodovkou TTV s plynule měnitelným převodem a dvěma režimy. Polní režim je v rychlostním rozsahu 0 – 23 km/h a silniční režim 0 – 50 km/h.


Hydraulický systém je s mechanickou, nebo elektrohydraulickou regulací a v základní verzi je osazen jedním čerpadlem s kapacitou 60 l/min, nebo na přání s novým systémem „60ECO", kdy maximální průtok 60 l/min je dosažen již při otáčkách motoru 1600 ot/min. Další možností na přání je tandemové čerpadlo s kapacitou 90 l/min. Zadní vývodový hřídel (PTO) má čtyři volby rychlostí 540, 540 E, 1000 a 1000 E ot/min. Maximální zátěž zadního závěsu je 4650 kg, tuto hodnotu lze navýšit přidáním vnějších pomocných hydraulických válců na 6600 kg. Přední vývodový hřídel (PTO) má rychlost 1000 ot/min a maximální zátěž předního závěsu činí 1850 kg.


Nová kabina „E Claas" je k dispozici s mechanickým, nebo pneumatickým odpružením a poskytuje obsluze maximální bezpečnost a pohodlí, s vysoce funkčním pracovním prostředí a komfortem na nejvyšší úrovni.


Zdroj: www.deutz-fahr.com

Podobné články

Komentáře  

 
0 #1 zdeněk jzdák 2013-03-04 19:50
:D toho bych chtěl moc moc moc ;-)
Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit